Data publikacji: 19.08.19
Do UNIMOT S.A. przychodzi cały zespół specjalistów zajmujący się importem i dystrybucją produktów asfaltowych. To nowy segment rynku dla UNIMOT, który uzupełni ofertę Grupy w obszarze produktów ropopochodnych. Produkty asfaltowe będą na polskim rynku oferowane pod marką AVIA Bitumen.
– Krajowa produkcja Asfaltów zapewnia około 80% zapotrzebowania rynkowego, dlatego podobnie jak w przypadku oleju napędowego potrzebny jest import, który wynosi około 200 tys. ton rocznie – mówi Adam Sikorski, Prezes Zarządu UNIMOT. – Od dłuższego czasu przyglądaliśmy się temu rynkowi, w zeszłym roku dokonywaliśmy nawet próbnych transakcji. Obecnie, gdy nadarzyła się możliwość przejęcia doświadczonego zespołu, postanowiliśmy ją wykorzystać – dodaje Prezes Sikorski.
Zespół, który przejdzie do UNIMOT liczy 11 specjalistów, a jego szefem jest Tomasz Borodziej, który posiada 20-letnie doświadczenie w szeroko pojętej branży produktów ropopochodnych na polskim i środkowoeuropejskim rynku., wcześniej pracując m.in. dla TOTAL, BP i ostatnio dla ONICO.
– W latach 2015-2019 zespół którym kieruję wypracował istotną pozycję na polskim rynku asfaltów – mówi Tomasz Borodziej, nowy szef segmentu asfaltów w UNIMOT S.A.- Jestem przekonany, że nasza wiedza i doświadczenie oraz dynamicznie zmieniające się otoczenie w związku z nowymi regulacjami IMO2020 pozwolą grupie UNIMOT skutecznie wejść w nowy segment rynkowy, a wkrótce zająć na nim licząca się pozycję – dodaje Borodziej.
– Cieszy mnie fakt, że tak doświadczeni specjaliści dołączyli do naszych szeregów i będą budować nowe kompetencje w tym bardzo perspektywicznym obszarze rynku. Liczymy, że biznes asfaltów stopniowo będzie wsparciem dla naszych wyników finansowych– dodaje Adam Sikorski.
29 listopada 2022
Zobacz więcej16 listopada 2022
Zobacz więcej14 listopada 2022
Zobacz więcej